Programme

Live stream will be broadcast via this web, Facebook FMK UCM and YouTube FMK UCM.

Time TopicSpeaker
8:45Speech of the Dean
9:00Médiá v čase pandémiePeter Krajčovič (FMK)
9:30Covid-19 a jeho vplyv na slovenský maloobchodPavol Zajac, Júlia Klukanová (Nielsen)
10:00COVID a reklamaPavol Minár (Inspirations Minar)
10:30Zmenila pandémia spotrebné správanie Slovákov?Michal Mislovič (MEDIAN SK)
11:00How covid 19 change the retail marketing landscape with a strong focus on the instore environmentLeo van de Polder (Shop Association)
11:30Digitálna Transformácia Organizácií v Kontexte ITIL® 4Miroslav Reiter (IT Academy)
12:00BREAK TIME
12:30Vínne predplatné ako COVID-proof biznisJuraj Kadlec (Innovations)
13:00Čo majú robiť firmy a vlády, aby porazili pandémiu nedôvery?Peter Jančárik (Seesame)
13:30Kraj sveta je bližšie, než si myslíteMartin Kukoľ a Alexandra Pobjecká (Sociaslists)
14:00Technológie v boji proti hoaxomMartin Graca (FMK)
14:30End of conference
ČasAutorTémaFirma
09:00 – 09:30Dekanka + časopisy (Martin Solík)Príhovor a prezentácia časopisov
09:30 – 10:00Jakub Oleš a Rudolf LetkoWelcome to the new WebsupportGoBigname
10:00 – 10:30Pavel GežíkZ online do offline: Meranie a vyhodnocovanie nie len marketingových kampaní v kamennom retailePygmalios
10:30 – 11:00Juraj PobjeckýAko sa buduje medzinárodná značka v časoch post/pandemickýchIsadore
11:00 – 11:30Pavol Minár (Inspirations Minar), Dáša Juríková (Director Brand Hub – SLSP), Ondrej Kořínek (Creative Director – Zaraguza)Changing role of brands: between cultural institutions and commercial entities.
The case of Slovenská sporiteľňa repositioning.
Inspirations Minar, SLSP, Zaraguza
11:30 – 13:00OBED
13:00 – 13:30Peter ŠeboAko budovať značku v online prostredí? A prečo vlastne?PS:Digital
13:30 – 14:00Petra PrušováPřežily značky COVID?Kantar
14:00 – 14:30Miroslav Švec7 večných neuromarketingových insightov, ktoré nám predkovia odkázali v prísloviachmarketeris.sk
14:30 – 15:00Emil Velinov+Pavel ŠtrachBEING GREENER OR GREENWASHING”: THE NEW REALITY OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PRACTICES ACROSS CZECH AUTOMOTIVE FIRMSŠKODA AUTO Vysoká škola

Stiahnuť